»Verjamemo, da bodo zdravniki ravnali skrajno odgovorno in bo oskrba tekla normalno.«
»Enotni smo, da oskrba bolnikov od jutrišnjega dne ne sme trpeti.«
»Podatkom o čakalnih dobah trenutno ni mogoče zaupati.«
»Zadevi bomo prišli do dna in ugotovili, kdo je kriv za napake.«
»Timi, ki presegajo normativ, ne izpisujejo, temveč spodbujajo opredelitev pri zdravnikih z manjšim številom glavarinskega količnika.«
»Čakalna doba v ambulantah je krajša in vzpostavljajo se normalne razmere, tako da bo oskrba občanov boljša, kot je bila zadnja dva dneva.«
»Situacija nas zelo skrbi, saj delo ni primerno organizirano. Predvsem v zadnjih dveh dneh bolniki niso primerno oskrbljeni, čakalna doba je zelo dolga.«
»Tako nam pravzaprav že od jutra zvonijo telefoni. Kličejo nas bolniki, ki od nas želijo rešitev.«
»Skrbi me, da vodstvo zdravstvenega doma v preteklem obdobju ni zagotovilo dodatnih timov, saj vemo, da v splošnem dogovoru so sredstva za to.«
»Osebno mi je zelo žal, da smo izgubili dragoceni čas enega tedna ali celo več.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju